Utmattad som fan!

Igår var skadedjursbekämparen i min lägenhet och sprutade gift. Jag åkte med bussen hem från mamma vid 5 imorse och var hemma vid halv sju. Det låg massor med döda flygmyror överallt! Tur att dom var döda. Hoppas dom inte kommer tillbaka nu, då tror jag att jag börjar gråta. Anyway, vid kvart i sju åkte jag till jobbet och jobbade till halv 12. Orkade verkligen inte träna idag eftersom jag bara fick 3 timmars sömn idag för jag oroade mig för flygmyrorna. Har egentligen ett Step Up träningspass vid 7, men jag avbokade det. Jag är så trött. Så det blir nya tag imorgon istället. Så går jag och lägger mig tidigt ikväll, och hoppas på att få lugn och ro från skadedjur. Och en sak till... När jag har köpt en ny bärbar dator, så lovar jag att denna bloggen ska bli roligare att läsa med mer bilder och sådär.


Kommentarer
Postat av: Lilly

Jag vill se bild du gjorde på din lillebrors tårta. Tror inte du la upp den på FB heller.

Btw flygmyror är fan skitäckliga. :s

2012-08-16 @ 11:20:46
URL: http://sevendaysofhappiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0