I'll be there for you through it all, even though saving you sends me to heaven

Nu är jag äntligen tillbaka på Mossle. Känner tyvärr att jag börjar bli sjuk, vilket är väldigt synd. Orkar inte med det, och har ingen tid för det heller. Fick hem en räkning i helgen på 1200:- på Inkasso som måste betalas in nästa gång jag får pengar. Perfekt att det kommer nu till jul! Heja..

Imorgon så ska jag ringa till Inkasso och sedan har jag ansvaret för maten här, och efter ska jag gymma. Det är en befrielse att träna.

Dagens ordspråk:
"Det är sjukt överskattat att GE bort julklappar. Och det är sjukt underskattat att FÅ julklappar".

/ Mella


Kommentarer
Postat av: louise ström

har inte varit här o läst på evigheter! va skönt att det går så bra på behandlingshemmet och att du gör framsteg (Y) keep up the good work

2011-11-13 @ 22:09:16
URL: http://barbieq.devote.se/
Postat av: Lilly

Snyggo! ;)



Fan vad otur du har med inkassot.

2011-11-14 @ 00:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0