Kära bloggläsare..

Jag är verkligen dålig på att uppdatera min blogg. Men jag har så mycket för mig nu så jag tänker inte så ofta på att uppdatera den. Men nu lovar jag att försöka uppdatera varje dag!

Denna dagen spenderades med min bästa vän Sejb, hennes pojkvän och Hampus (nej inte mitt ex, utan en annan). Sejb har fått utskriven smärtstillande för hennes Whiplashskada i nacken. Så jag fick prova en av hennes tabletter, och GUD. Man blev verkligen, läskigt.. lugn av dom. Kunde knappt hålla ögonen öppna. Så när vi vaknade imorse så trodde vi att klockan var sex på morgonen, fast den var halv tolv. Har inte haft någon tidsuppfattning idag alls eftersom tabletten sitter kvar i kroppen. Lite läskigt det där.. Annars idag så har vi åkt till Tokarp och badat. Fast vi var tvungna att åka hem rätt snabbt för att en som heter Kim hade stukat eller brutit armen på jobbet  - så Nicko och Hampus skulle köra honom till akuten och mig hem till mamma. Så nu sitter jag här för mig själv och känner mig otroligt hyper och trött i kroppen efter all Red Bull och tabletten som sitter kvar i kroppen. Hur ska jag kunna sova?

En annan sak som hände idag var att jag fann 3000:- på mitt konto. Så det förgyllde verkligen min dag! Fast jag måste verkligen lägga undan till Bulgarienresan och betala räkningar. Funderar dock på att gå till Higgins i helgen, eller vad tycker ni? Well, som sagt så ska jag uppdatera varje dag nu så det inte blir ett sånt stort uppehåll IGEN. Ha tålamod med mig.. Puss.

(förövrigt är jag verkligen förälskad i denna bild)




Kommentarer
Postat av: Karin

Jag började läsa din blogg varje dag efter att du lade till mig på facebook angående Mossle Rehab. Jag tycker du skriver så bra och otroligt medvetet om dina problem och älskar att följa den! Blev besviken när du slutade uppdatera så är glad du börjat så smått igen :) Jag får ut något av att läsa din blogg och du verkar läskigt lik mig för 10 år sen, tillomed är du hooked på opiater vilket jag också var och det är intressant att läsa om allt du skriver. Hur går det med Mossle-grejen förresten? Go girl jag tror på dig!! //Karin

2011-07-07 @ 14:47:36
URL: http://saltsomhavet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0