Brb, Sunny Beach

Jag vet att jag inte har uppdaterat på ett tag. Men nu har jag fullt upp med behandlingen som tar all min kraft verkligen. Denna blogg får nog bli en helgsblogg som jag kan uppdatera på helgerna när jag kommer hem. Behandlingen för övrigt går asbra. Känner redan en skillnad, mår bättre. I fredags så åkte jag in på akuten dock för att jag hade spytt och hade haft ont i mellangärdet hela natten, så dom tog ultraljud och blodprov. Det visade sig att min magkatarr hade utvecklats till magsår. Så jag har fått medicin. Sen ska dom göra en utredning på min migrän, så jag har fått en receptbelagd stark nässpray mot migrän. Men den fick jag inte ta med till Bulgarien så jag får nöja mig med receptfria migränmediciner denna vecka jag är borta (jag åker ju redan imorgon). Idag har jag fått NADA akupunktur i 55 min, och jag förstår inte varför folk väljer att gå på droger när det finns? Det är helt underbart. Det kändes som om jag hade tagit en morfintablett, haha! Så jag ska få det varannan dag och även Taktil Massage varannan dag. Skönt.

Ja, imorgon åker jag till Bulgarien som sagt. Jag kommer ta EN del bilder som jag kommer lägga upp på bloggen. Men vi får se om jag lägger upp alla. Ni som är vän med mig på facebook kan ju kolla på dom där annars. Nu slutar jag nog att skriva, för jag är helt slut. Jag ska nog titta lite på Greys Anatomy och ta det lugnt. Vi ses människofolket! När ni är hemma här i regniga Sverige kan ni ju tänka på att jag i samma sekund med all säkerhet sitter på stranden där det är 30 grader varmt och sol med en Daquiri i handen *blinkblink*!


(Den Svenska sommarens bild på en lullig Mella i Malmö)

Kommentarer
Postat av: ninja

hoppas du får en toppenresa!

kommer följa dig här och din behandling håller tummarna hårt, vet hur svidande det kan bli i början på ett behandlingshem men hoppas det inte blir så för dig.

men du.. visst ska du kunna ta med medsen om du får en läkarpapper skrivet på engelska att visa upp i tullen, jag har farit många ggr med narkotikaklassad meds så. /ninja

2011-08-29 @ 22:08:41
URL: http://ingrodd.blogspot.com/
Postat av: ninja

just ja, kanske ska berätta att jag är en rätt ny läsare som fann dig via lovisas blogg.

2011-08-29 @ 22:10:05
URL: http://ingrodd.blogspot.com/
Postat av: Lilly

Akunpunktur är underbart! Önskar att jag hade fått det varje dag som jag låg på psyket men konstigt nog tog jag det bara sista dagen jag var där. :( Har kollat upp med psyket och kanske kan få det där istället.

2011-08-30 @ 06:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0