Are you ready for this?




Jag vet inte om det är den rätta mängden endorfiner i kroppen jag har fått nu, eller om det är något annat. Men jag börjar känna mig stark. Men det är säkert bara en period jag har.  Den Maniska perioden. Varför vill folk bli av med mani? Det är ju helt underbart. Jag har även funderat på Valium. Jag vill ha Valium. Testa Valium. Det verkar så underbart. Har någon generös läsare en Valium de kan skicka till mig? (50% skämt åsido..).

Idag har jag tränat (som vanligt), så det behöver jag ju knappast skriva om. Tränade iallefall i två timmar och simmade i en halvtimma. Så nu har jag träningsvärk så jag dör i vaderna och magen. Damn man..

Mamma upptäckte även en bisvärm som hade satt sin på en enebuske. Drottningen hade tydligen rymt, och då följer de andra bina efter henne. Snacka om toffeldjur, haha! Men vi ringde iallefall en Biodlare som tog ner dom. Och det var rätt tufft att titta på. Men äckligt. Brr.. Nu är dom iallefall borta!

Nu sitter jag med högsta musiken i öronen. Maiden och Skid Row. Lovely. Imorgon ska jag vaccinera mig. Och sen så tänker jag faktiskt klä mig i dom snyggaste kläderna och ta lite egopics. Någongång måste man ju göra det... Har även skrivit ett Hälsoschema till mig själv som jag ska börja följa ORDENTLIGT imorgon. Well, godnatt alla fina människor.






& en bild på min fina kisse :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mani är jättejobbigt. Är manin inte jobbig så är det ingen sjukdom :)

2011-08-06 @ 19:30:57
URL: http://jennaluminaire.blogspot.com
Postat av: jessica

valium är bra men xanor är bättre enligt migsjälv :)

2011-08-08 @ 20:15:01
URL: http://diirorder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0