I'm pulling my heart back together

Jag känner mig stark idag. Har fått lite kämparglöd. Kanske beror på all anti-broken heart låtar jag har lyssnar på (med anti-broken heart låtar menar jag låtar som får en att må bra). Och dels på Redbullen jag drack för någon timma sedan, nu sitter jag och dricker Beroca i mängder. Jag är stolt över mig själv för att jag har stått på mig, finally! Jag känner mig så självständig, men ändå om jag "mår bra" just nu så känner jag mig ändå sårbar. Jag vet inte. Om man bara alltid kunde må såhär, eller känna sig såhär stark som jag gör just nu. Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag få en gigantisk ångestattack om några timmar. Så brukar det alltid vara när jag känner så som jag gör nu, det håller aldrig. Efter några timmar kommer ångesten. Det suger.


Dagens planer är att min pojkvän ska hämta mig (om han nu kommer). Om INTE så ska jag ringa till några kompisar. Jag vägrar att sitta ensam idag. När jag mår så bra så ska jag banne mig ta vara på det. Funderar även på att ändra min bloggdesign till något mer "mig", något mer tuffare. Några tips kanske?



Kommentarer
Postat av: Ida

Härligt!

Jag vet hur de känns men kom ihåg, lev i nuet och ta ångesten sen. För den klarar du efter domma timmarna. Du är stark och när ångesten kommer, stå ut. Den varar inte föralltid.. puss <3

2010-05-19 @ 14:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0