Back home

Hm, kom hem igår. Blandade känslor. När jag var i skåne så kunde jag glömma alla problem som jag hade här hemma, fast jag ville ändå hem - för jag har den/vissa jag älskar här. Jag vet inte. Jag har blivit sjuk på köpet också. Min hals är åt helvete - och jag är förkyld. Så jag får ta det lugnt och göra lite kycklingsoppa, proppa i mig massor med C-vitaminer, halstabletter, hostmedicin och nässpray så ska det nog bli bra snart. Någon sommarjobb har jag inte fått heller, så det blir en fattig sommar. Jag får komma på något sätt att kunna åka till Själsfrände & Liseberg ändå :c


Jag försöker radera ut personer som får mig att få ångest och må dåligt i mitt liv. Funderar på att radera FB av den anledningen. Där kan man ju se vad den personen som får än att må dåligt skriver eller kommenterar med en man är vän med där. Och då påminns man av den personen. Det är nackdelen med att bo i ett sånt litet samhälle också - man stöter alltid på personer vare sig man vill eller inte. Därför känner jag starkt att jag bara vill flytta långt härifrån, till en ny stad, en storstad. Där ingen vet vad jag kommer ifrån eller vem jag är. Det är synd bara att man har blivit så fäst vid människorna här och kommit så nära vissa personer. Det hindrar mig. Kärleken till människor här hindrar mig på det sättet att jag inte vill flytta.


Hm, nog om dåligheter. Imorgon är det midsommar, och jag känner mig någolunda pepp inför det. Eller, inte egentligen, men försöker. Jag får ju träffa Janne igen - och jag får en flaska vin för mig själv. Första midsommaren jag firar hemma med "familjen" på länge. Har alltid festat dom andra midsomrarna.


Allting ska lösa sig. Jag önskar bara att jag var lite tuffare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0