Once this heart can start to mend, I will learn to love again

För första gången i mitt liv gjorde jag inget destruktivt igår. Jag klädde mig inte "ovanligt utmanande", jag tog på mig mitt vita Backyard Babies linne, min svarta väst, svarta leggins och sminkade mig sotat och hade mina lösögonfransar på. Det kändes så bra, att inte låtsas att man är en robot, ett sexobjekt. Det kändes bra att helt vara mig själv för en gång skull. Drack gjorde jag inte heller destruktivt. Jag drack inget före jag kom till festen för en gång skull, jag vågade ta mig dit utan alkohol i kroppen. Väl där så drack jag bara ett glas vin, 2 x-cider och en Tequilashot. När vi sedan kom till utestället nöjde jag mig med 2 drinkar. Sen räckte det för mig. Sen var jag hemma vid två igen på natten. Allt var så perfekt! Hade så kul och fick träffa se flesta av mina fina vänner. Lyckad kväll.

Nu ligger jag i sängen och tänkte hämta lite frukost och sätta på tv:n eller Greys anatomy och bara ha lite andra adventsmys. Puss på er alla!

Här kommer en bild från gårdagens fest på mig och min vän. Jag bjuder på att min arm ser extremt fet ut för att jag trycker ihop den, haha.


Kommentarer
Postat av: Lilly

Shit vad härligt Mella. :D

2011-12-04 @ 13:30:44
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Sanne

Tack för att du kom, hade as kul! :D

2011-12-05 @ 17:08:17
URL: http://kentdroger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0