Stängning av bloggen=Omstart?

Hej på er!
 
Jag sitter just nu i "stadens" bibliotek och funderar över om jag ska stänga denna bloggen eller hålla igång den. Stängning av bloggen menas absolut inte att jag ska TA BORT den. Utan snarare att låta den vara kvar och sluta uppdatera den, men att lämna den bakom mig och starta om med en sprillans ny blogg till våren när jag förhoppningsvis skaffat en bärbar dator. Jag har ju en "temablogg" jag ska starta upp till våren. Men jag funderar även på att ha en vid sidan om som handlar om mig, mitt liv osv. Det är absolut något att fundera över.
 
Nu börjar jag jobbet idag igen efter jul och nyårsledigheten, och det ska bli skönt att kickstarta allting. Nu tänkte jag gå vidare i stan och handla upp mina presentkort jag fick i julklapp. Den enda "lyxen" jag kan unna mig denna otroligt fattiga månad. Men vad gör man?
 
Förresten, när jag idag cyklade till biblioteket så fick jag en sån otrolig sommarkänsla/vårkänsla i kroppen. Nu är vi påväg mot ljusare tider och mot våren. Detta kommer bli som jag har nämnt innan - Ett fantastiskt år!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: jenna

låter som en bra idé tycker jag. förhoppningsvis lägger du in fler bilder! ^^

2013-01-02 @ 16:55:53
URL: http://jennaluminaire.blogg.se
Postat av: Ninni

Har du någon ny blogg? vad heter den isåfall? :)

2013-11-11 @ 21:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0