Avgiftning - Once again..

Ni vet kanske att jag inte åt socker innan. Alls. Ingenting. Men nu den senaste tiden har jag ätit t ex mörk choklad och naturgodis eller annat "lågsockrigt", en gång i veckan. Men jag klarar inte det. Känner att jag får sug efter det oftare och oftare nu, och vill verkligen inte falla tillbaka i sockerträsket igen. Så jag får avgifta mig igen. Så imorgon börjar jag.

Hur JAG gör för att avgifta mig från socker:

1. Drick mycket citronvatten
2. Avstår från söt frukt som tex banan och vindruvor/melon de första två-tre veckorna. Eftersom det är mest fruktsocker i dom frukterna.

Plus några andra färdigheter. Wish me luck.


Kommentarer
Postat av: Lilly

Lycka till! Lät först mer allvarligt. :o Haha du skräms!

2013-01-22 @ 00:13:41
URL: http://darkcourtney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0