Förberedelser inför veckan

Phhft. Har gjort så sjukt mycket idag känns det som, så nu är jag helt slut. Det blir att gå och lägga sig vid 9 ikväll. Jag kom hem från veckohandlingen för ett tag sedan. Det blev inhandling av grönsakerna till mina grönsaksdrinkar till lunch så att jag kan börja med dom redan imorgon. Nyttigt som tusan! Sen ska jag börja komma igång med mina morgonpromenader innan frukosten imorgon med, (det var en som heter Jenna vars blogg jag följer som inspirerade mig till att ta upp det igen). Sen blir det antagligen frukost bestårnde av en fruktshake med proteinpulver i. Sen innan lunch blir det konditionsträning på gymmet. Kommer bli helt azum! Pusssss!


Kommentarer
Postat av: jenna

Vad kul att du finner mig inspirerande! Go Mella!

2012-10-01 @ 22:57:20
URL: http://jennaluminaire.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0