Julskyltning & panikattacker

Idag var det julskyltning på jobbet och sedan gick vi igenom de nya rätterna vi ska ha på menyn, samtidigt som vi hade "personalmöte". Så det var fullt upp ikväll på jobbet. Jag längtar verkligen till jag börjar få regelbunden lön, för då kan jag börja inreda lägenheten som jag vill och fixa och dona! Det är viktigt för mig att ha ett tryggt & trivsamt hem. För mitt hem ska vara en fristad för mig.

Inatt när jag sov hos bästa vännen vaknade jag 3 gånger av panikattacker. Jag brukar bara vakna av panikattacker när det har hänt/händer mycket i mitt liv, eller när jag tränger undan känslor. Så nästa gång jag är hos min behandlare så ska jag be henne hjälpa mig att göra en kedjeanalys så vi kan gå till botten vad jag har "trängt undan" för känslor denna gången som orsakar attackerna. Usch. Det är riktigt hemskt.

I morgon ska jag på gruppterapi som alltid på tisdagar efter jobbet. Sedan har jag hela eftermiddagen ledig eftersom jag inte får träna nu med luftrörskatarren. Så jag har massa tid över. Ovant.
Anyway... Här kommer lite bilder från idag.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis till jobbet!! Sjukt bra jobbat, ser asmysigt ut!

2012-11-27 @ 10:02:34
URL: http://www.facebook.se/Jenny.lindberg666

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0