Fullt schema- men glöm inte att vara närvarande här och nu!

Puuh. Idag är det riktigt stressigt för mig. Men nyckeln till att klara av stressen är att vara här och nu. Ta en sak i taget, så man inte irrar runt som en galning.
Så, idag jag jag hunnit med följande: powerwalk i 1 timma innan frukosten, ätit frukost, haft samtal med min psykolog, städat lägenheten, ätit lunch och snart ska jag bege mig till gymmet för 1 timmas löpning (kondition). Eftersom jag börjar jobba kl 3 så får jag fixa resten att göra ikväll. Som att skriva lappar till grannarna om att jag ska ha fest, fästa clipsen på löshåret, testa outfiten för imorgon osv. Mycket att planera och fixa! Bara jag tar det lugnt så kommer allt gå bra. Andaaaaaas in och ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0