A new day has come

Jag vaknade upp av att solen sken genom mitt fönster. Ångestdimman börjar äntligen försvinna efter gårdagen och jag är redo att ställa mig upp igen och kämpa. Så nu sitter jag vid tv:n och tittar på Greys Anatomy, äter havregröt med linfrön & nötter plus 2 ägg och sen ska jag iväg till gymmet för lite styrketräning.

Jag har faktiskt inte gått morgonpromenaden nu i veckan. Ätstörningsteamet avrådde mig från Der eftersom den intensiva promenaden på 1 timme kan göra så jag inte orkar prestera på gymmet sen (en annan faktor till kollapsen). För lite mat och för mycket träning. Så jag tränar på att öka storleken på måltiderna med NYTTIG mat så att jag orkar träna. Det blir väl att jag bara går en kort morgonpromenad, kanske på 20 min.

Det är väldigt ångestfyllt för mig att öka potionerna, det är ångestfyllt att minska på tiden på träningen (nu i detta fall promenaden). Ätstörningstankarna säger att jag kommer gå upp i vikt. Men mitt förstånd säger att jag redan tränar tillräckligt hårt, så det finns ingen möjlighet. Och det är förståndet jag ska lyssna på.

Ha en bra dag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0