Vårkänslor

Seriöst. Så fort det blir varmt och solen kommer fram så blir jag på världens bästa humör och allt går så mycket lättare, det blir även lättare att andas. Lider garanterat av höst/vinterdepression.

Idag har jag varit fenomenal! Jag har varit i skolan, klippt Linas hår (det blev verkligen sjukt bra. Är så nöjd, och även hon blev det som var huvudsaken), sen har jag köpt en present till Anna för att göra henne glad.. Jag köpte polkagris-te till henne eftersom hon älskar te och sedan har jag varit med min bästa vän Sejb. Och utöver det har jag varit på DBT:n idag. Jag är/har verkligen varit fenomenal, en bra vän/sambo, effektiv osv. Jag är så stolt över mig själv. Nu ikväll har jag även skrivit en lista på vad jag måste göra så det blir gjort, sen så har jag övat massor på DBT läxan. Nu tänkte jag.. Sova.

Har beställt saker från H&M, CDON & Happyhair också. Men det får ni se sen ;). Försöker förbryllat få tag på ett Jack Daniels linne med.. Hm.

Ps. Lägger upp bilder på Min klippning av Linas hår någongång nu i veckan innan helgen.

Lite bilder på en glad Mella idag:


Kommentarer
Postat av: Lingonben

Tack fina Mella för presenten, blev jätteglad!! Å de va gott i gott gott med Polkagriste!

2012-03-14 @ 15:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0