Storm

Jag vet inte vad jag ska kalla detta inlägget egentligen. Jag vet inte om jag mår bra eller dåligt. Det är inte oväder inom mig, men det blåser upp till storm. Eller det är storm. Storm, sol. Storm, sol. Det är ostabilt. Men jag försöker göra en avledande manöver och distrahera mig med saker som att fokusera på min hälsa. Äta hälsosamt, motionera.. Sedan att kanske titta på film, plugga etc.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. I helgen är planeringen att flytta ut ur lägenheten imorgon, så jag bor hos mamma på helgerna. Så jag kan söka ny lägenhet osv. Sen eventuellt så ska jag med Janne till Värnamo på kvällen för hans tvillingbror har flyttat dit. Vi får se.. Sen har jag lov från skolan nästa vecka, så då får jag fokusera på behandlingen. ........... VILL INTE TÄNKA SÅ LÅNGT FRAM.

Nu ska jag titta om det går någon bra film på tv. Önskar att jag kunde äta en hel påse godis och choklad, men jag äter inte socker så.. det får bli...vatten. Sux to be healthy sometimes!

Men tills imorgon ska jag försöka bli på bra humör, promise.


Bjuder på en humoristisk påskbild från när jag och praktikanten på B-hemmet hade lite FÖR kul på pysslet och målade sönder varandras ansikten och klädde oss i fula kläder.




En sak till...  Hittade denna bilden. SÅHÄR SKA EN MAGE SE UT. Älskar höftben.



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag tycker att du sänder ut fel signaler med den bilden på magen och skriver att en mage "ska se ut så". En mage som ser ut så har inte en frisk kropp tyvärr. Friskare bilder och tankar önskar vi. Styrke kramar

2012-04-03 @ 14:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0