Sovplats: en utfällbar säng

Åhhhhhh, jag är så jävla rädd att det kommer spindlar! Jag ligger på en säng som man kan fälla ut från en annan säng. Och i detta huset finns det spindlar må jag säga! Ligger så sjukt nära golvet så man vet aldrig om dom kryper upp i örat eller något när man sover.. Och skånska spindlar är fan inte att leka med...! Panik.

Wellwell, idag ska jag in till stan och träffa min Galna Flata. Kanske köpa något klädesplagg. Ska in på shock iallefall. Hihihihi! Ska försöka ta lite mer bilder med min kamera som jag kan ladda upp sen.



Kommentarer
Postat av: Caroline Lundgren, Sony Music

Hej,

Vill tipsa dig om att kolla in Straight Franks nya video till låten ”Monster”. Straight Frank är ett svenskt band med stora framgångar på tyska marknaden och deras album släpps i Sverige i april.

Kolla in videon till låten ”Monster” här: http://bit.ly/A3vppx

Straigt Frank på Facebook: http://on.fb.me/nIzXfu

Tror att ni skulle gilla den!

Hälsningar,

Caroline, Sony Music



Straight Frank är en kompott av fyra rockmusiker med en passion för att skapa och spela riktig rock 'n' roll. Stockholmskillarna, Tobias Gustavsson, Kasper Lindgren, Coma och Henrik Edenhed, är signade av Sony Music Tyskland och har nått stora framgångar på den tyska marknaden med sitt första album ”And We Walked By With A Bag Full Of Money”. I april släpper de sitt andra och självbetitlade album innehållande tio välproducerade och smakfullt komponerade låtar.

Genom åren har medlemmarna i Straight Frank samlat på sig en stor dos erfarenhet som producenter och låtskrivare för andra artister och band, något som gör gruppen extra unik och sällsynt

Arbetet med det aktuella albumet inleddes 2008. Målet var att producera ett album med en uppriktig livekänsla. Därför spelades hela albumet in live och producerades av bandet själva. Första singeln från albumet har titeln "Monster”.



Straight Frank skapades med en önskan om att spela riktig rock 'n' roll, men också för att visa folk att det inte behövs mer än riktigt bra låtar för att imponera. Med sitt andra album vill Straight Frank ge tillbaka till rocken, något som de själva anser ha glömts bort de senaste åren.



Release 4:e april



Kolla in nya videon ”Monster” på Youtube: http://bit.ly/xhwPT1

2012-03-19 @ 10:17:01
Postat av: Lilly

Kan du inte ladda upp alla bilderna som du tog hos mig? VIll ha dom. :D Den på mig där jag putade med läpparna och sen pussbilden på mig och Stefan tack. ^^

2012-03-19 @ 18:22:16
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Lingonben

Den lilla svarta pricken på filten ... är inte det en spindel ...??

2012-03-21 @ 16:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0