Sista minnena från Skåne på ett bra tag...

Halva Skåneresan blev lyckad, men den sista dagen blev kaos. Min mobil blev stulen, jag förlorade en av mina bästa vänner och någon snodde min medicindosett så jag blev utan medicin i några dagar. Så det blev kaos i slutet där. Är ganska ledsen. Är väldigt ledsen. Men life goes on I guess.. Nu ska jag tänka framåt och försöka komma över förlusten av vännen, skaffa ny telefon och fokusera på livet här i Småland. Så jag kommer inte återvända till Skåne på ett bra tag. Och om jag återvänder dit så är det tillsammans med Janne och då ska vi spendera hela tiden i Skåne vid stranden och med min familj där nere. Här kommer bilderna från Skåneresan iallefall.

Fredag:

Glad tjej påväg till Skåne



Överraskningsfest för Syster





Lördag:

Hos Lilly i Klippan (bästa tiden i Malmö)

























Söndag:




Måndag (KAOSDAGEN/NATTEN):











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0