Påväg till Västkusten!

Nu väntar jag på att min fina pojkvän ska hämta mig, och då bär det iväg till Halmstad! Känner mig inte särskilt attraktiv idag alls. Brukar vara nogolunda nöjd med mitt utseende, men idag är jag INTE det pga mitt hår. Hatar den där frisörjäveln i Malmö som klippte mina toppar RAKA som jag specifikt sa till henne att jag INTE ville ha. Bitch. Men på tisdag kommer mitt löshår, och det är jag glad över. Får stå ut! Nu sitter jag och dricker kaffe. Och det blev världens äckligaste, men jag dricker det ändå för jag orkar inte göra nytt. MÅSTE ha koffein. Kommer inte dricka ikväll (tror jag inte), för jag har ingen dricka och jag är så jävla trött på alkohol. Blaaah.

Well well, puss!




Old pic.


Kommentarer
Postat av: Ida

Har läst lite på din blogg, tycker att du är grymt duktig på att skriva, man fastnar värkligen i dina texter. Har en vän som har boderline, känns som jag förstår henne bättre efter har läst din blogg, :) tack!

2012-03-25 @ 01:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0