Jag andas nostalgi och minnen.

Nu är jag äntligen i Skåne! Jag älskar livet just nu. Jag andas nostalgi och minnen. Detta är "hemma" för mig.

Ikväll ska vi ha överraskningsfest för syster, och hon tror att jag ska komma imorgon så det ska bli kul att se hennes min när hon ser mig. Hihi! Just nu sitter jag på ett.. Ehm.. Rehabiliteringshem för 55+are för min farbrors fru Lisbeth har vattengympa här. Men snart är hon klar och sen åker vi hem och förbereder! Åh, jag längtar till ikväll och till imorgon (för då åker jag till Klippan!). Livet är lovely helt enkelt...

P.s. Alla gamlingar här är livrädda för mig för jag har skinnbyxor, pilotbrillor och svart/blont hår. Haha stackarna. Vill bara gå fram och krama dom!


Kommentarer
Postat av: Lilly

Snygging! :D Men du har ju inte ens hört av dig om vilken tid du kommer så jag vet liksom ingenting...Dessutom är jag ett jävla nervvrak just nu pga det har hänt en sak men du/ni får gärna komma ändå.<3

2012-03-16 @ 21:50:37
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0