Fryser & längtar efter värmen. Nedräkningen har börjat!

Resan till Egypten blev ändrad. Mamma och jag hittade en resa till Cypern, Larnarca istället. Så vi ska bo på ett 4-stjärnigt hotell och bo precis på stranden. Och det är trådlöst internet där och ett gym/spa man kan gå till. Heja! Då kan jag träna med, underbart. Så jag åker dit den 9 april, och det är om.. 36 dagar. Är så pepp! Sen om 12 dagar åker jag till Malmö! Mycket på G här ;).

Jag har varit sockerfri i tre veckor nu och gått på GI i några dagar. Och det känns bra. Nu nästa vecka ska jag bara börja med att styrketräna mage/lår osv så jag tonar min kropp lite nu till resan/sommaren. Usch, blir bara trött av att tänka på det.. Imorse var jag ute med hundarna en bra runda. Powerwalk på morgonen är rätt upppiggande!
Åh, jag kom nyss på att jag VERKLIGEN måste söka pratikplats denna vecka, för v. 12 ska vi praktisera. LITE sent ute kan man säga.. Men jag ska gå till ett Dagis som jag var på besök på. Hoppas jag får en plats där. Men jag vet inte riktigt om jag står ut med skrikande barn i en vecka, varje dag. Jag älskar barn men det finns en gräns, haha.

Åh, sitter hos mamma och fryser IHJÄL nu. Sitter med jeans, svart tröja, svart tjocktröja, raggsockar och två morgonrockar på mig, och jag fryser fortfarande! Börjar nog bli sjuk, jag vaknade av att jag var helt tjock i halsen imorse..

Jaja, nog för idag. Om 2 timmar åker jag tillbaka till Värnamo. Vet inte riktigt vad jag ska göra när jag kommer dit igen. Men jag funderar på att gå ner och styrketräna eller något så det är gjort. Jag hatar söndagar. Man är så trött och inte orkar ingenting. Usch... Finns kanske en anledning för att söndagar kallas "Vilodag"?  
_________________


Stället på Cypern som vi ska bo på:







____________

Jag tittade lite på kläder inför resan.. och inför våren/sommaren.











Märks det att jag gillar leopardmönster? Haha..
____

Avslutar med ett hysteriskt videoklipp som jag hittade på youtube där jag och min vän Sanne är höga på energidryckor, har filmat i slowmotion och har rökt en mängd vattenpipa.. Hahahahhaa..enjoy! Inspelat år 2010 btw.. TVÅ ÅR SEDAN!



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0