Utskriven för tillfälligt (?)

Läkarna från kirurgen skrev ut mig idag. De hittade ingenting på Gastroskopin igår (som för övrigt var en traumatisk upplevelse. Resulterade i att jag försökte dra ut slangen, fem läkare fick hålla fast i mig och jag grät hysteriskt i 1 timma, TROTS den HÖGSTA dosen lugnande medel. Fick så mycket så de var beredda att ge syrgas/hjärt-lungräddning om jag skulle sluta andas). Men iallefall, de hittade ingenting och har ingen aning om vad det kan vara. Så de skicckade hem mig på "prov" med Tradolan som smärtlindring. Om det blir värre så ska dom öppna upp mig och göra en titthålsoperation och se om dom hittar något. Så jag har återbesök hos kirurgläkaren om 2 veckor, och under dessa två veckor så ska jag leva på en Laktosfri kost. Så jag köpte hem sojamjölk/sojayoghurt och laktosfritt smör osv. Hoppas jag blir bättre.. Tradolanen har verkat men jag har fått order om att ta det lugnt. Jobb blir det inget med denna veckan. Och på Torsdag skrivs jag ut från b-hemmet, så jag ska packa mina grejer imorgon. Känns som om jag har missat massa saker nu när jag varit inlagd.

På fredag så ska jag och pojkvännen till Halmstad. Hoppas min mage vill sammarbeta med mig då. Vi ska fira midsommar med hans bröder plus flickvänner vid stranden (tror jag han sa). INGEN ALKOHOL FÖR MIG. Men jag SKA ha kul ändå! Punkt slut.







Utsikt från mitt rum på Kirurgavdelningen






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0