Spa/Yogasemester

Åh, jag är verkligen så inne på att åka semester där man åker till ett varmt land långt bort och checkar in på ett resort där det är Spaanläggning och Yogainriktat. Jag tittade i en tidning idag där jag hittade ett sådant hotell. Där dom började dagen med yoga, sen till frukost så får man en nyttig slags shake gjord på örter, ingefära eller något. Man äter väldigt nyttigt (helst vegetariskt) där. VÄLDIGT fräscht. Sen skulle man klättra i berg, få massage etc. Allting handlade om att SLAPPNA AV. Ingen stress, ingenting. Helt borta från civilisationen. Gud vad jag vill åka på sånt.. Jag har blivit allt mer inne på den där "Buddismlivsstilen" allt mer och mer. Det betyder inte att jag ska ändra stil eller ändra något utåt. Utan mer att leva på det sättet, för min egen skull. Ta hand om mig själv.














Kommentarer
Postat av: Lilly

Jag med! Ta med mig! Du kan gömma mig i resväskan. xD

2012-06-08 @ 06:42:06
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0