It's a new day

Jag har så fruktansvärt ont i huvudet. Och det har jag haft i flera dagar nu. Kan det bero på att det är åska i luften?

Jag har varit uppe sen 9 och bakat kakor. Hallongrottor och Bondkakor. Tänkte överraska min pojkvän när han kommer förbi och hämtar upp mig efter jobbet. Hoppas att han blir glad och hoppas på att han inte glömmer bort att hämta mig eftersom hans mobil är död. Funderar på att ta Lepheton för att få upp humöret lite. (Ja, jag tar det när jag inte behöver det, missbrukar det lite. Annars missbrukar jag kaffe..). Don't judge me.

Åh, jag mår så konstigt. Mitt humör går upp och ner. Vill orka saker och känna mig vacker. Två saker som jag inte gör just nu. Väntar på att nerladdningen av L-word season 4 ska bli klar. Har sett alla säsonger men jag ser om det eftersom den serien är så fruktansvärt bra. Hm. Nu skriver jag på om ingenting. Så ointressant. Fruktansvärt ointressant.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0