Hat till nya blogg.se

Detta inlägget var egentligen menat till att ladda upp bilderna från midsommar. Jag kunde ladda upp hälften av bilderna, men sen så stod det på resten av bilderna: "går ej att ladda upp". FYFAN. Den gamla blogg.se var mycket bättre. Och inte nog med det. På iphonen så funkar inte appen Blogg.se. Blir galen! Om det inte blir bättre så skriver jag fan ett mejl och klagar big time.
 
Well well, idag var jag hos mormor en vända och fikade. I veckan ska jag försöka att inte ligga och slöa hela dagarna. På torsdag så ska jag träffa Sejb efter en miljon år. Och på fre-lör ska jag kanske sova hos mormor. Och på söndag så flyttar jag! Whoho. Men är jättenervös av någon anledning. Jag har ju bott själv innan, men nu när jag är van vid b-hemmet där man bor några stycken, och plus all personal dygnet runt så känns det väldigt nervöst.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0