En liten bit påväg

Nu har jag ändrat bloggdesignen lite. Jag tänkte göra en ny blogg när jag har skrivits ut från behandlingshemmet. För att.. börja om. Igen. Bloggen ska handla om livet efter behandlingen, om att gå vidare efter ett fall. Eller något.

Jag gjorde ett litet steg framåt idag. Jag bestämde mig efter förgående helg att hålla mig borta från alkohol, för det bli lätt destruktivt för mig. Så idag så sålde jag all min alkohol jag hade köpt i Cypern/på planet till en jag känner. Fick 900:- för det. Så jag ska betala in lite försenade räkningar. Sen ska jag sälja lite kläder med, rensa ut sort of.

Jag känner längtan..saknad.















Kommentarer
Postat av: Lilly

Jag älskar den nya designen för jag blir helt förtrollad av drömfångare. :D

2012-06-02 @ 11:57:57
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0