bad teacher

Jag fick min iphone 4S igår. Men när jag skulle installera telefonen står det att det inte är ett giltigt simkort i. Så efter ett långt prat/många prövningar så visade det sig att jag har fått en telefon som är trasig, för den inte kan läsa av simkortet. SUG. Så nu måste jag skicka tillbaka själva telefonen och få en ny. Fyfan. Skrev ett argt mejl till kundsupporten på deras hemsida att jag kräver kompensation, för såhär ska det fan inte gå till. Dra åt skogen. Men men.. ACCEPTANS. Jag kan inte göra något åt detta, så jag får bara göra det som är effektivt. Skicka tillbaka telefonen, få en ny telefon och kräva en kompensation. Det ska jag göra.

Igår kom min pojkvän och vi tittade på Paranormal Activity 1. Jag dog. Tyckte den var sämst i början. Men fyfan vilken jävla film. BLUNDADE halva tiden (och jag brukar ALDRIG blunda när det är skräckfilm). Så natten bestod av mardrömmar och rädsla. Ska INTE titta på skräckfilmer nu innan jag flyttar till en ny lägenhet. Kommer fan inte våga sova där själv annars.

Idag har det varit så tråkigt. Trodde att jag skulle få träffa min bästa vän, men hon jobbade tydligen. Så det blev inget med det. Det blev lite fotograferande och sådär. Önskar jag kunde ha en sleepover/filmkväll med en vän. Vill bara komma igång med resten av veckan och livet sen, komma in i rutinerna igen.

23 dagar tills flytten!



Kommentarer
Postat av: Lilly

Härliga bilder. ;)

2012-06-10 @ 11:54:02
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0