Stilla dag

Idag har det varit en sån där.. Stilla dag. Hoppade promenaden idag för det började spöregna. Vill bara att det ska bli måndag så jag kan köpa gymkortet + nya träningskläder, så blir jag lycklig. Tänker även investera i den där sojaproteindrycken... Sen kom jag in i tankarna att sommaren snart är över. Och jag vill... Jag vill göra så mycket saker. Åka till Skåne, bada, grilla med vänner, åka till Liseberg etc. Blir så deprimerad. Imorse mådde jag bra med sen framåt eftermiddagen gjorde jag inte det. Kanske berodde på vädret, tankar, meningslösheten... Jag vet inte. Hoppas jag somnar snart så det går snabbare till fredagen. För då har min pojkvän förhoppningsvis tagit sitt motorcykelkort, och han kommer hit. Så hit med helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0