Omg, appen funkar!

Jösses. Har haft "bloggabstinens". Mycket har hänt. Både negativa och positiva. Men eftersom jag ska fokusera på de positiva sakerna i mitt liv så nämner jag några: 1. Jag har flyttat in i min nya lägenhet i Värnamo. 2. Jag har fått någolunda det i ordning. Saknas mycket, men någolunda iallefall. 3. Jag har gått och blivit "vegetarian", en vegetarian som äter fisk. Halvt vegetarian. 4. I slutet av månaden går jag över till Raw Food. För viktnedgång och för hälsans skull. Googla om ni är intresserade. 5. Jag ska köpa gymkort och proteinpulver i slutet av månaden. Om jag nämner de negativa grejerna så kommer jag antagligen bara tänka på dom. Så dom uteblir. Imorgon ska jag på födelsedagskalas hos Lina. Ska bli så kul! Lovade att baka rosa Cupcakes till festen, så det ska jag göra. Skriver mer i morgon. Nu ska jag glömma denna förskräckliga kväll och tänka på att imorgon är det en ny dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0