Migrän & hög på koffeindag

Jag vaknade i morse när klockan ringde med världens migrän och utmattning. Ringde till jobbet och sjukanmälde mig och somnade om till kl 9. Vid 12 mötte jag upp Lina darling och vi åkte till Eko och handlade, sedan till stan och sedan hem till Lina. Jag inhandlade lösögonfransar, ögonbrynspenna, ögonbrynspensel och ögonskuggepensel. Lättnad. Hemma hos Lina hade vi "minipicknick" med energidricka och lite chips (som jag åt ungefär 2 nävar av sen mådde jag extremt illa). Senare mot kvällen så lyssnade vi på musik, pratade, sminkade oss (haha) och lite sånt. Trevlig dag. Nu är jag hög på koffein och försöker sova. Plockade nästan av mina ögonbryn innan så nu är dom tunna och fina iallefall. Imorgon ska jag jobba, träna ett intensivpass på gymmet, städa, tvätta och ja.. Ta det lugnt! Godnatt! (btw, betalade räkningar för över 9000:- idag, kul!!).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0