Länge leve vegetarianism!

Jag har alltid varit intresserad av hälsa, träning och allt det där. Det gick för långt en gång i tiden när jag var yngre. Jag fick en ätstörning för jag svälte mig själv och drack ingen vätska så jag åkte in och ut på sjukhus där jag fick dropp. Men nu idag efter många år har jag äntligen hittat balansen. Det är fortfarande svårt att hålla balansen eftersom jag har lite av det där typiska Borderlinetänket kvar i mig. " allt eller inget", "svält eller äta i mängder". Men nu känns det som om jag har hittat balansen i maten. Jag har levt som Demivegetarian i två veckor nu och jag mår bättre än någonsin! Jag är piggare, gladare, sover bättre, har gått ner sjukt mycket i vikt plus att jag mår bättre i psyket. På torsdag nästa vecka ska jag även börja gymma på det nya gymmet här. Där ska jag gå på styrketräning och gå på gruppträning, ett gyllene tillfälle att träna på min sociala fobi! Jag tänkte snart göra ett inlägg om mina "hälsotips" och tricks för vintnedgång. Puss!


Kommentarer
Postat av: jenna

Alltid så kul när folk väljer vegetarianismen! Bra att det funkar kanon för dig =) (nog för att det oftast gör det för alla.)

2012-07-14 @ 17:07:49
URL: http://jennaluminaire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0