Inriktning på bloggen?

Kom precis hem efter en 30 minuters promenad, och har nyss ätit bönsoppa. Nu ligger jag i sängen och vilar fötterna eftersom jag fortfarande lider av Hälsporren. Eftersom jag står på jobbet varje dag så får jag nog gå till läkaren nästa vecka. För annars blir träningen drabbad.. Ehm jo. Inriktning på bloggen. Jag ville ju att min blogg nu skulle handla om "efter behandlingstiden, vägen mot friskheten" eller något. Och inte bara en sån random blogg och det där. Men vad vill NI läsare läsa mer om här? Kommentera gärna och berätta! Puss.


Kommentarer
Postat av: jenna

Skulle tycka det var intressant om du skrev om händelser, minnen, hur du hanterar det idag typ. Jämförelser, din förra ätstörning kanske. Bilder är alltid uppskattade också =)

2012-07-09 @ 17:55:43
URL: http://jennaluminaire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0