Inredningsplanering

Gud, har haft världens sämsta helg. Vanföreställningar, nere på noll i måendet. Älskar min pojkvän SÅ för han stod ut med mig och tog hand om mig. Vet att jag mådde så dåligt pga stressen på jobbet, och hur jag spenderar mina dagar. Men har gjort lite ändringar i vardagen, så nu tar jag nya tag. Nu är det måndag, och jag mår mycket bättre. Jag är lite peppad, jag har kollat på Ikea på soffor. Och jag har hittat en del som jag är intresserad av. Så runt den 20:e kommer jag dra upp till Jönköping och inhandla! Om jag har råd så ska jag försöka köpa tv bord, om jag hittar något billigt. Jag får ta det lite för hand alla saker till lägenheten. Och jag kommer lägga upp bilder när den är färdigdesignad! Nu ska jag tvätta, usch.


Kommentarer
Postat av: sejb

Mella! Hur ska du få hem möblerna ifrån ikea?
Jag behöver köpa en bokhylla och en sänggavel, men jag kan inte få hem de på nått sätt för jag har ingen som kan köra med släp :(

2012-07-30 @ 17:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0