Impuls

Jag är och har alltid varit impulsiv av mig. Och jag har vant mig vid det, men nu håller jag på att vänja av mig det. För det är inte bra. Nu när jag fått de där 4000:- extra i månaden så måste jag ändå hushålla med pengarna och inte impulsköpa. Mitt främsta mål som jag har satt som deadline fram till jul, är att bli helt skuldfri från Payex och Klarna. Det är mitt mål. Och det måste jag ta tag i och följa. För jag tänker fan inte hamna hos kronofogden och bli som mina föräldrar. Nej, den vikten på axlarna ska jag inte ha. Att vara skuldsatt är inget roligt. Och jag ska aldrig mer ta något på avbetalning. Over and out. Nu ska jag snart gå ner med tvätten, powerwalka och städa. Och i eftermiddag ska jag gå igenom räkningar och göra upp en budget.


Kommentarer
Postat av: Ida

Bra skrivet! : )

2012-07-13 @ 13:46:14
URL: http://kawrtnee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0