Betyg till gymmet...

Idag fixade jag gymkort. Men jag tog inte bilden på mig själv som man ska ha på sitt passékort, för jag var inte fixad (ja jag är fåfäng). Och dom tar det med en webbkamera NEDIFRÅN, det värsta som finns. Men imorgon ska jag fixa en snygg "naturlig" look innan jag tar bilden. Sen ska jag köpa en gymbag. Hm, har börjat låta som värsta hälsofreaket. Men det är typ det enda jag gör.. Jobbar på konditoriet, tänker på vad jag äter, har kaffepauser, går till gymmet.. Det är livet nu. Nästa vecka (tror jag), så kommer min behandlare tillbaka från semestern, och snart börjat DBT omgång 2 igen. Ska bli skönt.. Anyway, utvärderingen av gymmet, here it comes: Jag tyckte det var ett fantastiskt gym! Snyggt omklädningsrum, stor lokal, hightec träningsmaskiner (tex Crosstrainer hade intervaller, och när man gjorde intervallerna så kom det i intervaller så själva handtagen man håller i ändrar inställning så man tränar triceps halva tiden och bicepsen halva tiden. Svårt att förklara. Så idag körde jag bara en lätt gymrunda med 1 timmes Crosstraining och styrketräning för magen med 2 kg vikt på bröstet och armövningar på maskinerna som fanns. Vägde mig också på gymmet. Och då visade det sig att jag gått ner ca 8 kg på 1 1/2 månad. Heja! Känns motiverande att fortsätta nu! Nu ska jag sova, och imorgon är det jobbtime igen. Bild på omklädningsrummet:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0