Vad vore jag, utan dina andetag?

Jag är på behandlingshemmet igen efter att ha spenderat gårdagen och natten med min bästa vän Sejb. Vi tittade på filmen "kyss mig" och åt och pratade en massor. Hon är den enda i hela världen som förstår mig precis och som man kan vara sig själv med. Hon är min själsfrände (vänskapligt obviously..). Har tilläggningsvis aldrig heller sovit så gott som jag gjorde inatt heller. Så skönt!

Idag är det redan torsdag och jag måste göra en helgplanering om vad jag ska hitta på under helgen egentligen. Funderar på att gå till Higgins en sväng imorgon och se vad det är för folk, eller så tar jag det bara lugnt hemma med ett glas vin eller något. På lördag ska jag träffa Janne, så då har jag något att göra. Vill jättejättemycket börja träna imorgon igen, men det går inte eftersom jag har penicillin fortfarande! Suck. Får dock se om jag kommer igång med fotograferandet en aning med. Inspiration, tack?

Nu ligger jag i sängen på mitt rum och funderar på att vila i någon timme. Blir så trött av hostmedicinen och penicillinet.


Jag älskar dig <3

(världens äldsta bild..och höga på RedBull)


Kommentarer
Postat av: sejB

meen aaw.. jag älskar dig mella, det vet du ju. <33

2012-01-06 @ 03:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0