Bilder and stuff. Ensam i lägenheten.

Nu sitter jag hemma i lägenheten och håller på att laga kycklignudlar så jag får i mig lite mat. Jag var tvungen att gå upp vid halv åtta imorse hos Janne för att han skulle spela in en låt med bandet vid niotiden, och min buss hem gick inte förens 11 så jag åkte hem till mamma och sov i två timmar och sen körde hon mig hem. Det var egentligen meningen att jag skulle till Sejb idag, men min mobil var död så jag var tvungen att åka hem och ladda den. Och nu orkar jag inte åka till henne med buss, sen tillbaka till mig, sen tillbaka och gå på festen jag ska till ikväll. Så det blev inte av. Så nu tänkte jag äta nudlar, läsa lite, titta på film och kanske sova en stund. Sen får jag förbereda mig inför festen ikväll (utekväll) och ha askul!

Hatar att vara i lägenheten själv. Jag hoppas jag får en ny snart i Värnamo så jag har närmare till skolan och till sjukhuset (för er som inte vet så började jag folkhögskolan igår i Barn och Ungdom, så jag pluggar på halvtid nu). Hm, laddar upp lite bilder från förra helgen och veckan som varit. (Damn, jag glömde nudlarna så nu är dom sönderkokta på spisen..)


En jättegod drink jag gjorde!










Behandlingshemmet/området








Cupcakes jag bakade i torsdags






Igår (fredags) klockan fyra på morgonen innan skolan. Nervösitet.



När jag kom till skolan var det en vacker soluppgång...







Kommentarer
Postat av: J-dog

Fin du är!

2012-01-27 @ 12:59:16
URL: http://jennaluminaire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0