The last snow

Jag, Lina, Wille och Lisa åkte pulka idag. Eller.. Jag och Lisa åkte som galningar medans Lina och Wille stod och betraktade oss vid trädet framför backen. (måste tillägga en rolig sak som hände. Jag skulle checka in på pulkabacken på Facebook innan jag och Lisa åkte, så gjorde jag det, la mobilen i fickan och åkte. Sen sa Wille:

- Är det sånt du håller på med i backen?
- Va?
- *visar min incheckning på Linas Facebook*.
- *läser att jag skrivit Pullabacken istället för pulkabacken*. Hahahahahhahaaha, oj... -.-

Rätt kul).

Ikväll nu så satt jag och Wille och spelade kort med nattpersonalen i två timmar och skrattade ihjäl oss av övertrötthet (inklusive personalen). Kul man kan ha på psykhemmet ibland! Imorgon ska jag till folkhögskolan och träffa studievägledaren och se om jag kan börja i veckan. Har så mycket att göra. Jag ska ju stå modell snart och sen medverka i en intervju om Borderline. Det är Lisette i DBT:ns syster som ska göra en dokumentär om Borderline som projektarbete, så jag ställde upp och ville medverka! :) jag är duktig ibland.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag blir så glad för din skull när jag får läsa om att du har det bra, även om du har nedgångar så är det helt underbart att få vara med om din resa framåt :)



Saknar dig Mella!

2012-01-11 @ 09:49:08
URL: http://hrgilbert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0