Regrets and mistakes, they're memories made

Ibland får man sådana obehagliga flashbacks. Ifrån när man var en liten flicka. Svaga minnesbilder man försöker att glömma. Ibland även flashbacks av misstag man har gjort och saker man ångrar. Det gör ont i själen. Ont i hjärtat. Men jag står upp.

Idag var jag på biblioteket och lånade lite böcker. Bland annat Marilyn Mansons självbiografi, Ökenblomman återvänder och en annan bok jag inte minns vilken det var. Så jag har lite att läsa! Imorgon ska jag till Mai och DBT behandlingen, jag ska även ringa folkhögskolan och försäkringskassan. Sen framåt kvällen ska jag tvinga med Lina ut och åka pulka om snön ligger kvar.

Bjuder på en gammal bild. Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0