Nervös inför mötet med folkhögskolan...

Om mindre än två timmar har jag möte med studievägledaren Eva Näslund på folkhögskolan här i Värnamo. Är lite nervös.. Hoppas att jag får börja plugga denna veckan. Är även väldigt förväntansfull! Har saknat skolan en aning om jag ska vara ärlig. Tänker inte snofsa upp mig för att jag ska ge ett bra intryck och ta på mig "vanliga" kläder. Utan jag tänker gå som mig själv, vara georgeous och ge ett bra intryck genom att bara vara mig. Så jag tänker gå dit i min vanliga stil, dvs skinnbyxor, nitskärp, nitboots, svart urringad 3 delströja, skinnjacka, fjäderlösögonfransar och pilotbrillor. Och om någon människa fäller en onödig kommentar kommer mitt svar vara: "du är bara svartsjuk för att jag är LITE coolare än dig ;)".


Kommentarer
Postat av: Catrin

Helt rätt tänkt Mella ;)

2012-01-11 @ 18:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0