Fyra på morgonen

Hm, typiskt mig att vakna såhär jävla tidigt. Sovit i fyra timmar. Igår så ringde folkhögskolan medan jag satt hos min behandlare Kajsa. Dom sa att jag kunde börja imorgon (dvs idag). Och här ligger jag, och har vaknat två timmar innan jag ska upp och kan inte somna om. Gaah! Hatar sånt skit. Om jag går upp nu så blir jag ju jättetrött framåt dagen idag. Så dess två timmar av sömn är viktiga för mig. Helvete. Jag vill ju inte gå upp heller och dricka varm mjölk eller något, för då VIPS är klockan sex och klockan ringer, så har jag ändå inte fått sova. Kan jag bara inte få vara såhär pigg när klockan ringer? Bara för det är fredagen den 13:e...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0