Jag vill känna att jag lever, och veta att jag räcker till.

Jag är vilsen. Jag önskar att jag trodde på en högre makt. Gud.. Eller något annat väsen. Så jag hade någonstans att vända mig. Jag känner mig så ensam, jag har ingen att vända mig till. Ingen famn att gråta ut i eller berätta allt som krossar det lilla hela jag har kvar av mitt hjärta. Jag vet inte vem jag är längre. Jag har tappat mig själv. Jag vet inte hur jag ska ställa mig upp igen. Jag behöver styrka. Vad ska jag ta mig till...


Kommentarer
Postat av: Catrin

Vet att vi inte känner varann väl eller pratar så mkt, men som jag sa kvällen vi träffades, jag vänder inte ryggen åt folk jag trivs med och bryr mig om bara för att de är "annorlunda". Och står fast vid att mig kan du ALLTID prata med, dag som natt oavsett vad klockan är på dygnet, svarar alltid! Om du bara vill säga hej eller behöver lätta på hjärat, hör av dig!

2012-02-27 @ 22:46:00
Postat av: erika

Känner igen mej, att inte känna vem man är. kom ihåg att du inte är ensam. kram

2012-02-27 @ 23:01:20
URL: http://ouppie.blogg.se/
Postat av: Jessica

Känner igen mig, du är aldrig ensam <3

2012-02-28 @ 21:16:38
URL: http://diisorder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0