Förgående helgens bilder & händelser

Först NU laddar jag upp bilder från föregående helg. Som sagt så lagade jag middag till min pojkvän på fredagskvällen, sen hade vi lite kul och spelade in massor med videoinlägg osv på min mobil där vi fulade oss. Men dom fick jag tyvärr inte lägga upp för han är lite privat av sig, haha. På lördagen så fikade vi på ett konditori där jag bor (min sista fika var det! Minnen...). På eftermiddagen så åkte jag till Sejbuellen. Vi hade allmänt kul, tittade på Melodifestivalen och skrattade och var vakna till fyra på morgonen. Det var kul! Dagen efter så åt vi Ben & Jerryglass och var allmänt onyttiga.

Det var den helgen det. Här kommer lite bilder.


Jag goes flum deluxe medans matlagningen pågår..





Fikat på konditoriet





Sejb & Mella crazyness..







Och en liten video på det, hihi. Varning för kass humor.


 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0