120208

Åh, vilka fina kommentarer jag fick för mitt retard videoinlägg. Haha, måste erkänna att det var ganska kul att se sig själv. Sitter bara och asgarvar när jag ser det. Töntig chey! (y). Men era kommentarer lyste upp min dag, tack! :D. Nästa videoinlägg kommer imorgon eller på fredag.

Idag har jag haft en mysig fikadejt på Bernts i Gnosjö med min fina pojkvän, det var fint. Och nu ikväll på b-hemmet tittade jag, Anna och Kim på Kommissarie Späck. Sjukaste filmen. Men den var hysterisk rolig. Eller, den var så dålig så den blev rolig, höhö.

Nu ska jag nanna kudden, för jag är helt slut i kroppen. Godnatt allihopa!

(btw, tänkte jobba på en ny bloggdesign imorgon också. Börjar tröttna på den här en aning...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0