Platt mage??!!

Helvete. Jag blir så frustrerad. Jag tränar och tränar, och jag vet att jag ska ha tålamod. Men vafan, jag har gått ner i vikt, och gjort tusen crunches på gymmet. Men inget händer! Eller.. Det har hänt lite. Men jag vill ha en fit mage! Och när jag gör crunches på gymmet känns det fan inte i magen alls! Och ingen träningsvärk har jag i magen heller. Jag gör nog på fel sätt.. Och idag på gymmet började jag till och med gråta för det inte gjorde ont i magen efteråt. Fan. Funderar på att fråga någon av gymmets gruppinstruktörer om hjälp. Jag kommer ju igång med gruppträningen nästa vecka, så då jävlar. Detta är så jävla frustrerande. Ps! Vill inte ha några som helst råd av personer som INTE har en platt vältränad mage. För om ni inte har det själva så lyssnar jag inte (punkt slut). Bitchalert. Avslutar inlägget med dröm-magen. Och ja, jag är medveten om att bilden är redigerad.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag tränade ju sjukt mkt innan, men nu har ju sexpacken försvunnit. Men den bästa övning jag visste var plankan. Den tränar hela kroppen och speciellt magen =) Känns som fan

2012-08-03 @ 23:45:34
URL: http://hellsbells.devote.se
Postat av: jenna

Usch, vet hur det känns. Man vill ha världens träningsvärk när man gett sig in så hårt med träningen.

2012-08-06 @ 21:24:25
URL: http://jennaluminaire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0