Multi-tasking

Jag har bokstavligen gjort saker HELA tiden idag. Jag mår bra för tillfälligt när jag multi-taskar, men i längden slås mitt psyke ut. Så jag måste lära mig att hitta balansen. Det jag har gjort idag då, är: Åkt och handlat ingredienser till tårtan jag skulle baka till min lillebrors 16-års dag som är imorgon. Sedan har jag varit ute och sprungit, bakat själva tårtan som var gjord av hallongrädde, chokladmousse och grädde, toppat med svenska jordgubbar och hallon. Efter det så bakade jag en Äkta amerikansk äppelpaj. Åt naturligtvis inget av det eftersom det innehåller vitt mjöl och socker, men mamma, hennes sambo och min lillebror åt. (Jag har varit hos mamma i en vecka nu för att jag har invasion av flygmyror i min lägenhet. Så jag har fått tagit ledigt från jobbet. Och idag var Anticimex där och sprutade, så imorgon återvänder jag till mitt liv). Saknar gymmet som fan. Well, Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0