You get what you deserve

Jag är en dålig bloggare. Men allting är så intensivt i livet nu. Och det försvårar ännu mer att jag inte har tillgång till dator/internet på Mossle. Jag har ju iofs internet i mobilen, men det är så jobbigt att blogga på den.

Jag har kommit på att jag inte är redo att festa. Jag kan sitta och "chilldricka" lite, men jag är inte redo att festa. Igår så var det meningen att jag bara skulle dricka lugnt med vännerna på en sexfest som anordnades av Isabelle. Men vi stack vidare sen till Dannes fest eftersom han fyllde år. Och det blev en del drickande där. Och drickandet och en viss kommentar utlöste ett kraftigt migränanfall så jag satt och grät/skrek på marken för jag fick så ont. Och sedan ringde jag till min pojkvän och sa massa jävla onödiga saker. Idiot jag är. Hjärncellerna försvinner verkligen. Eller förståndet. Men sedan åkte jag hem. Och jag fick nog mitt straff. Jag glömde att dricka Resorb och äta innan jag gick och la mig, så jag vaknade upp med världens baksmälla. Så jag har spenderat dagen i sängen. Snart ska jag iväg till Danne för att hämta min sminkväska som jag glömde på festen hos honom igår, sen så ska jag fixa i ordning mig så jag ser ut som en människa igen, och sen så kommer Janne och hämtar upp mig (han har varit i Växjö). Så jag hoppas på en massa mys och sånt ikväll. Jag är verkligen helt slut. Men det förtjänar jag.

Imorgon ska jag även hälsa på en ny vän. L. Hon ska eventuellt bli inskriven på samma behandlingshem som mig, men hon har varit inskriven där innan. Men hon är fin. Och jag känner på mig att hon kommer bli en god vän i framtiden. Just nu är hon inne på avdelningen tillvidare, tills K blir utskriven från Mossle, så hon kan ta hennes plats. Det blir ungefär om 3 veckor gissar jag på. Så imorgon ska jag hälsa på henne iallefall. Det kommer bli fint. Nu måste jag ge mig av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0