Who's gonna believe me, if I don't believe in myself?

Herrejisses, såg att jag inte har skrivit sen jag skulle åka till malmö. Dåligt Mella, dåligt! I malmö var det bra, förutom att jag tappade bort min systemkamera på fyllan + mobilen. Så går det när man är för full för att hålla reda på sina grejer. Men jag skyller på Absinten som Emma bjöd oss på, på förfesten (höhö..). Men jag ska önska mig en ny kamera i julklapp. Men denna gången funderar jag starkt på att svika Canon och vara otrogen med Nikon. Alla säger ju att Nikon ska vara bättre. Jag måste ju ha en kamera så jag kan fotografera alla mina vackra bakverk jag gör på Arbetsterapin. När det gäller mobilen får jag kolla runt lite och förhoppningsvis köpa en ny när jag får pengar i slutet av månaden.

I onsdags så var jag hos min individualteraput Kajsa. Och hon sa en grej under vårt samtal som fick mig att bryta ihop fullständigt. "Det är OKEJ att vara ledsen Malin...". Och det träffade. För jag har alltid tvingats att vara stark och inte gråta, så när hon sa att det var okej att göra det så.. ja, jag vet inte vad som hände. Jag var på Noll i två dagar iallefall. Längtar INTE tills jag ska träffa henne nästa vecka igen, för det kommer bli jobbig traumabearbetning och såna samtal som är jobbiga. Men jag måste klara det, annars kommer jag aldrig må bättre. DBT gruppterapin går bra. Jag har mycket användning av "Medveten närvaro" och nu nästa vecka ska vi börja med "Relationsfärdigheter" som jag VERKLIGEN måste lära mig. Ser fram emot det. Och jag går i en helt underbar grupp för övrigt. Och jag bor med helt underbara människor på behandlingshemmet. De är min familj verkligen. Jag älskar er allihopa.

Jag ska försöka att skaffa mobilt internet till min laptop så jag kan blogga mera/vara inne mera på datorn. Känner att det är en aning tvunget. Så nu när jag får pengar så blir det att betala räkningar, skaffa mobil & mobilt internet. Punkt slut. Har inte råd att vara impulsiv med mina pengar längre.

Kommentarer
Postat av: erika

du är stark!

2011-10-25 @ 09:59:52
URL: http://ouppie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0