This hurricane chasing us all under ground

Jag är så glad att ni har börjat kommentera igen, och jag blir så glad av att läsa era fina kommentarer!

Nu ligger jag i min lägenhet på 16 kvm under täcket i mörkret. Första natten på länge och jag försöker köra lite Mindfulnessövningar så jag inte tänker på hur rädd jag verkligen är. Medan jag ligger här funderade jag på en sak. Ny när jag inte har festat på ett tag och bor på Behandlingshem, så har vänner slutat att höra av sig. Har ni glömt mig? Var tog mina vänner i vägen? Jag saknar er...

Lite sammanfattning om dagen:
Jag sov ju hos mormor från igår till idag. Sedan har jag hjälpt lillebrorsan att beställa en iPhone som jag står på. Efter det träffade jag Sejb och vi åkte hem och packade hennes grejer för hon ska flytta till en annan lägenhet. Det var underbart att få träffa henne, har inte träffat henne på ett tag. Wille och hans flickväns pappa kon förbi mig nu ikväll, så vi gick en promenad och pratade. Det var trevligt. Imorgon åker jag tillbaka till Mossle. Ska bli skönt verkligen.


Kommentarer
Postat av: claudia

hej, jag tänker att de var ingen riktiger vänner om de bara höra av sig om du festa med de. Du är en jättebra tjej och du jobbar hårt med dig själv. Det är bra om du göra dina övningar om du tycker att det blir för jobbigt. Kram Claudia

2011-11-14 @ 11:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0