Cause this words are my diary screaming out loud...

Idag har det varit en fin dag. Jag ber om ursäkt för det senaste inlägget. Men. Jag skrev ju att jag skulle återuppstå idag och det gjorde jag. Jag mådde bättre idag och har haft en fin dag.

Idag på Mossle har vi veckohandlat, jag har varit ute och gått med Merima (vår elevpraktikant). Hon är verkligen underbar när man lärt känna henne. Och hon är bara ett år äldre än jag så vi kommer jättebra överens och har mycket att prata om. Jag har även spelat bordpingis med Jimmy (skötare) & Wille. Det var kul. Så dagen gick snabbt. Imorgon ska jag till min sjukgymnast och få klassisk massage och knäcka ryggen (livrädd) och sen ska jag på DBT-gruppterapin.

Nu planerar jag att sticka lite på min halsduk som snart är klar och sedan sova. Godnatt alla fina.


Kommentarer
Postat av: erika

fin du är <3

2011-11-07 @ 23:08:06
URL: http://ouppie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Var inte rädd för det där med ryggen. Eller alltså, det kan låta läskigt men det är skönt! Särskilt när man får massage samma tid också. :)

2011-11-08 @ 07:45:33
URL: http://hrgilbert.blogg.se/foto

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0